ברוכים הבאים לאתר פייסבוק ישראל - סטטוסים לפייסבוק. האתר יספק לכם מאות משפטים לפייסבוק מסוגים שונים כגון: סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, סטטוסים יפים לפייסבוק, סמיילים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים לפייסבוק מצחיקים, משפטים לפייסבוק, משפטים לסטטוס, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים יפים לפייסבוק, משפטים יפים באנגלית... אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה מצוות אתר פייסבוק ישראל.

"תעשה לי לייק" - התחרות הרשמית של האתר!

התחרות הסתיימה - תודה לכל מי שהשתתף - בקרוב התוצאות יפורסמו עם הניקוד באתר החדש שלנו!
http://www.onlike.co.il/

הסבר:
בפשטות, מי שיקבל הכי הרבה לייקים לסטטוסים שלו עד לתאריך 1.9.2011 יזכה. כאן למטה מופיע צ'אט פייסבוק רחב (לא זה שבצד שמאל אלא זה שבאמצע הדף מתחת לפסקאות אלה), עליכם להעלות לשם את הסטטוס שלכם (לכל אחד מותר להעלות עד 5 סטטוסים) ויאללה לרוץ להביא את חברים שלכם שילחצו לכם לייק.

מטרת הנהלת האתר:
להעלות את רמת העניין של הקהילה באתר ובתוכן שלו, כולנו אוהבים פייסבוק ואוהבים שעושים לנו לייקים לסטטוסים שלנו, כאן ההנהלה בוחנת אתכם עד כמה לייקים תוכלו לקבל ומזכה אתכם בפרס, בלי טריקים ובלי שטיקים, במידה והזוכה לא יעבור על חוקי התחרות הוא יקבל את כספו עם סיום התחרות כמובטח :)

* במידה והתחרות תהיה מוצלחת הפרס הבא יהיה גדול פי כמה :)
* תנאי וחוקי התחרות נמצאים מתחת למתחם הצ'אט
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------


תנאי וחוקי התחרות:

1) כל אחד רשאי להעלות עד 5 סטטוסים בהודעות נפרדות (כדי לקבל לייק על כל סטטוס בניפרד)
2) אפשר להעלות סטטוס מקורי או מועתק מרחבי האינטרנט - אסור להעתיק סטטוס ממישהו אחר שכבר העלה אותו לתחרות
* במקרה כזה רק מי שהעלה את הסטטוס קודם הוא זה שיהיה לו בעלות עליו למשך התחרות
3) אתם רשאים לבקש מחבריכם בפייסבוק,טוויטר,פורומים,אתרים שלכם, מסנג'ר, אייסיקיו או בכל מקום אחר שילחצו לכם לייק ויקדמו אתכם צעד קדימה לעבר הפרס!
4) הזוכה בתחרות יקבל מקדמה של 10 לייקים לתחרות הבאה שהפרס עליה יהיה גדול פי כמה!
5) הפרס יינתן במידה ויהיו מעל 10 משתתפים בתחרות והזוכה לא יעבור על חוקי התחרות

כמובן שאני מצפה לראות תחרות הוגנת ומעניינת, בלי הצפות של הצ'אט, קללות או ירידות אחד על השני, כל השיחות תוכלו לעשות בצ'אט בתפריט השמאלי באתר, הצ'אט כאן למעלה מיועד לסטטוסים בלבד, לכן כל התגובות לסטטוסים ימחקו, תוכלו רק להצביע לחבריכם על ידי לחיצה על הכפתור לייק.

בהצלחה לכולם! :)