ברוכים הבאים לאתר פייסבוק ישראל - סטטוסים לפייסבוק. האתר יספק לכם מאות משפטים לפייסבוק מסוגים שונים כגון: סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, סטטוסים יפים לפייסבוק, סמיילים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים לפייסבוק מצחיקים, משפטים לפייסבוק, משפטים לסטטוס, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים יפים לפייסבוק, משפטים יפים באנגלית... אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה מצוות אתר פייסבוק ישראל.

סטטוסים חזקים לפייסבוק - חלק 2

גברים הם כמו יין, ולא אני לא מתכוונת למשתבחים עם השנים .. אני יותר בכיוון של צריך לנעול אותם במרתף :]
---
אם יורקים לך בגב, זה אומר שאתה מקדימה [:
---
ההתנצלות לא תמיד אומרת שאתה טועה והאדם השני צודק , היא רק אומרת שאתה מעריך את
המערכת יחסים שלך עם אותו אדם יותר מאשר את האגו שלך [:
---
תלבשו חיוך - זה פשוט מתאים להכול : )
---
כשמשהו נופל עליך כשאתה פותח את המקפיא, הכי כיף לדחוף אותו ולסגור מהר, ושיפול על הקורבן הבא [:
---
כשאלוהים סוגר דלת לאפשרות אחת - הוא פותח חלון לאפשרות אחרת .
---
אם תשאל, תהיה טיפש לשניה - אם לא תשאל תהיה טיפש לנצח
---
אין כמו להיות יונה , לעוף מעל כווולם .. ולחרבן על כל מי שבא לך [:
---
הנוצרים עונדים צלב כי צלבו את ישו. מה היה קורה אם הייתה דורסת אותו משאית
---
"פרחים בקנה, ובנות בצריח .. " לא פלא שהטנק הזה לא עובד .. [:
---
יש הרבה דגים בים, אבל בתכלס, מי רוצה לצאת עם דג ? [:
---
חברה שלי אומרת לי שאני פדופיל, חחחח מפגרת מה היא מבינה כולה בת 6...
---
סיני חכם אמר לי פעם: ******20026;******20160;******20040;******20320;******32763;******35793;******35895;******27468;?******20160;******20040;******26159;******28151;******34507;
חכם הסיני הזה :]
---
זה שהתחלנו ברגל ימין זה לא אומר שאני לא יכולה לבעוט בך ברגל שמאל.
---
"יש לך משהו יפה בעיניים - אה זה אני בקטן.."
---
מי שזורק חרא לא תמיד פוגע, אבל תמיד נשאר עם ידים מלוכלכות..
---
האהבה עיוורת - בגלל זה צריכים להשתמש בחוש המישוש
---
כשאישה אחרת גונבת את הגבר שלך, הנקמה הכי טובה היא לתת לה לקחת אותו
-
אם ילד זה ילדון , אז סבא זה סבון ? (:
---
באיזה אי ערסים הכי אוהבים לנפוש? אי נעל העולם.
הם תמיד מזכירים אותו כשהם מספרים חוויות...
---
מרוקאי......טבעי שלא תשלוט בעצמך..
---
הבנאדם שגילה את החלב, מה לעזעזל הוא עשה עם הפרה?!
---
חבר אמיתי זה חבר שיגיד לך שאתה רושם באנגלית לפני שאתה מסיים לכתוב...
---
אתמול התנשקתי עם איזה אחת.. אחרי זה היא צחקה
ואמרה לי: "לקחתי לך תמסטיק חחח.."
אמרתי לה: " זה לא מסטיק אני פשוט מצונן...."
---
אם אייל גולן היה מורה היו לו עניים בגב?
---
בכל נסיעה באוטובוס חייבת להיות רוסיה שתצעק בקולי קולות : נהג!!! דלת!!!
---
כשהמצב רוח בתחת לפעמים נוד קטן יכול לשחרר הכל..
---
חדש!!! תחתוני אייל גולן, בכל פעם שתפליץ הם ישירו "זה אני''
---
תרנגול אומר לחבר שלו: בוא איתי ללול אני אראה לך כוסיות ,
החבר אמר לו: בוא איתי לסופר אני אראה לך את כולן ערומות
---
אין דרך יותר קשה מהרגע שאתה יוצא מהמקלחת עד שאתה מגיע למגבת
---
נייר מנצח אבן ? בוא אני יזרוק עלייך אבן ותגן על עצמך עם נייר...
---
איזה מצחיקים אלה שלא יודעים להעתיק סטטוס כמו שצריך .. לפני 11 דקות אוהב הגב
---
מישהו שאתה לא מכיר חייך אליך ביציאה ממעלית??
קח נשימה אתה הולך להתמודד עם נוד במקום סגור.
---
מי שמרכל עלי מאחורי הגב
נמצא בעמדה הכי טובה לנשק לי ת'תחת!
---
תרשום תרשום: עזוב, תמחק.. תמחק ..
---
אתמול חברה שלי אמרה לי שהיא רוצה להיות נערת רוק .. אז ירקתי עלייה