ברוכים הבאים לאתר פייסבוק ישראל - סטטוסים לפייסבוק. האתר יספק לכם מאות משפטים לפייסבוק מסוגים שונים כגון: סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, סטטוסים יפים לפייסבוק, סמיילים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים לפייסבוק מצחיקים, משפטים לפייסבוק, משפטים לסטטוס, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים יפים לפייסבוק, משפטים יפים באנגלית... אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה מצוות אתר פייסבוק ישראל.

סטטוסים חדשים!


הינה לכם רשימה של סטטוסים חדשים לשימוש בפייסבוק שלא תחשבו שנטשתי אתכם קהילה יקרה :)

------------

תמיד כשלא הולכים לבי"ס ונשארים בבית , לא רוצים שיגמר לחברים שלכם הבצפר .. שישארו עוד קצת D:

------------

אישה שואלת את בעלה בכעס: אמרת לי פעם שאני כל עולמך מה קרה מאז? עונה הבעל: למדתי גיאוגרפיה...

------------

אנשים חשובים בבקשה אל תמותו ... אין לי כוח ללמוד עליכם בהיסטוריה

------------

פעם הייתי צריכה חיוך כדי להסתיר דמעות,היום..החיוך שלי מוריד דמעות לאחרים........ :-)

------------

אם למרות כל המאמצים שלך לא הצלחת למצוא דאודורנט טוב הכי חשוב זה לא להרים ידיים

------------

חייה את ההווה כאילו אין מחר ותחשוב על העתיד כאילו תחיה לנצח :)

------------