ברוכים הבאים לאתר פייסבוק ישראל - סטטוסים לפייסבוק. האתר יספק לכם מאות משפטים לפייסבוק מסוגים שונים כגון: סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, סטטוסים יפים לפייסבוק, סמיילים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים לפייסבוק מצחיקים, משפטים לפייסבוק, משפטים לסטטוס, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים יפים לפייסבוק, משפטים יפים באנגלית... אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה מצוות אתר פייסבוק ישראל.

סטטוסים מצחיקים חדשים באתר:



------------------------------------------------
שימו לב חברים, הרשו לי להמליץ לכם על בלוג איכותי ביותר עם למעלה מ2,000 אנשים המבקרים בו מדי יום לקריאה דבוקה של מאמרים ברמה אחרת! כל מי שמחפש קצת בידור, פלפל, יצירתיות וחדשנות, מוזמן להתרשם מהבלוג של סניה
------------------------------------------------

אל תתנו לי עצות.. אני יודע לטעות לבד

אני אומר לכם יש כוח בלתי-נראה שמגלה לציפורים מתי בדיוק סיימת לשטוף תאוטו..

כרגע בזבזת חמש שניות מהחיים שלך...לקרוא את הסטטוס שלי

אם נופל לך תפוח עץ על הראש , תברח !! העץ לא נופל רחוק מהתפוח

עד היום דיברתי אל הקיר,היום אני כותבת עליו

פעם היו לי חיים, עד שאידיוט אחד אמר לי לפתוח פייסבוק

אם הבעל מביא פרחים ללא סיבה- זאת אומרת שבכל זאת יש סיבה

אל תשנא את עצמך- יש הרבה שעושים את זה בשבילך