ברוכים הבאים לאתר פייסבוק ישראל - סטטוסים לפייסבוק. האתר יספק לכם מאות משפטים לפייסבוק מסוגים שונים כגון: סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, סטטוסים יפים לפייסבוק, סמיילים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים לפייסבוק מצחיקים, משפטים לפייסבוק, משפטים לסטטוס, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים יפים לפייסבוק, משפטים יפים באנגלית... אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה מצוות אתר פייסבוק ישראל.

סטטוסים חדשים!

שלום לכולם! אחרי הרבה זמן שלא עידכנו את האתר אנו שמחים להודיע כי הוא חוזר לפעילות מלאה ויעודכן לעיתים קרובות יותר בהרבה סטטוסים לפייסבוק שלכם מכל הסוגים, תמונות מצחיקות, סרטונים מצחיקים ועוד...

אז הינה בתור התחלה כמה סטטוסים מצחיקים:


המחשב התקלקל לי ... , אבל אל תדאגו אני יצליח בכל דרך להתחבר לפייס ! לפני 20 שעות · באמצעות · השלט של המזגן

שופט: "למה הרבצת לתובע?" ערס: "כי לפני שלוש שנים הוא קרא לי היפופוטם".שופט: "אז למה הרבצת לו רק היום?" נאשם: "כי אתמול הייתי פעם ראשונה בגן חיות וראיתי מה זה היפופוטם

ראית את הדבר החדש שקורה אחרי שלוחצים על לייק? תנסו ותגלו!

את יכולה לשכוח מה שאמרתי , את יכולה לשכוח מה שעשיתי , אבל לעולם את לא תוכלי לשכוח מה גרמתי לך להרגיש...

הרופא: "יש לי בשורה טוב ובשורה רעה", החולה: "תתחיל בטובה" - "קראנו למחלה הנדירה שיש לך על שמך"

השאלה שכולם נתקעים בה במבחן : תאריך

השאלה שכולם נתקעים בה במבחן : תאריך