ברוכים הבאים לאתר פייסבוק ישראל - סטטוסים לפייסבוק. האתר יספק לכם מאות משפטים לפייסבוק מסוגים שונים כגון: סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, סטטוסים יפים לפייסבוק, סמיילים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים לפייסבוק מצחיקים, משפטים לפייסבוק, משפטים לסטטוס, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים יפים לפייסבוק, משפטים יפים באנגלית... אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה מצוות אתר פייסבוק ישראל.

עוד כמה סטטוסים מצחיקים לפייסבוק:

יושבים בבית ומתים לעלות סטטוס קורע לפייסבוק ולקבל מלא לייקים? יושבים בעבודה ונכנסים לפייסבוק דרך הפלאפון ורוצים לעלות סטטוסים לפייסבוק בהעתק הדבק?

אז הינה לכם עוד כמה סטטוסים מצחיקים לפייסבוק שלא יחסר לכם לזמן הקרוב!
חוץ מזה שבקרוב אני אעדכן עוד מלא גם ככה :P

------------

הכי כיף לעצור את המיקרוגל על 00:01 זה גורם לך להרגיש כאילו עכשיו ניטרלת פצצה והצלתה את העולם
---
מזה הכפתור של הלייק נראה לי לא עובד.. תנסו רגע תראו אם עובד לכם.. ?
---
אין ישראלי שלא מתלהב שהוא שומע עברית בסרט אמריקאי..
---
מה יותר גרוע ? פיל עם אף סתום, ג'ירפה עם צוואר תפוס או מרבה רגליים עם שפשפת?
---
אחרי נסיעה ארוכה דוס הולך לתדלק. סיים המתדלק ושואל את הדוס: אשראי?עונה לו הדוס: אשריך (-;
---
היום שיחקתי במריו ואמא שלי נכנסה ואמרה שאינלי חיים , אמרתי חחח היית מתה יש לי עוד שתיים .
---
מורה : יוסי תוריד ת'רגליים מהשולחן ! אתה עושה את זה גם בבית ? יוסי : כן .. המורה : ומה אמא שלך אומרת על זה ? יוסי : תוריד ת'רגליים מה אתה בבית ספר ?!
---
סנטה קלאוס: ילד, מה אתה רוצה לחג המולד? ילד:אני רוצה אייפון! סנטה קלאוס: אין לי! ילד:אז פלייסטיישן! סנטה קלאוס:גם אין לי... ...ילד:טוב..אז אח קטן... סנטה קלאוס: אמא שלך כוסית??
---
מרוקאי אחד דופק בוקס לאישתו...היא שואלת אותו: "מה עשיתי?" הוא אומר לה: "כלום....אבל תארי לך מה היה קורה אם היית עושה..."
---
אתמול ראיתי את אבא שלי יושב עם אקדח מול המחשב.. אמרתי לו אבא מה אתה עושה?? הוא אמר לי אני שומר מסך..
---
אני בעד לזרוק את בני גורן לקניבלים. שירגיש פעם מה זה חילוק איברים בלי שארית
---
חבר אמיתי זה חבר שילחץ לייק גם אם הסטאטוס מעפן ;-)
---
תרשום תרשום אני יורדת כשצריך [דמעה]
---
ילדה: אמא ? למה הכלה לובשת שמלה לבנה בחתונה ? אמא: כי זה היום הכי מאושר בחייה ! ילדה: אז למה החתן לובש שחור ? אמא: אממ ..