ברוכים הבאים לאתר פייסבוק ישראל - סטטוסים לפייסבוק. האתר יספק לכם מאות משפטים לפייסבוק מסוגים שונים כגון: סטטוסים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים לפייסבוק, סטטוסים יפים לפייסבוק, סמיילים לפייסבוק, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים יפים, סטטוסים לפייסבוק מצחיקים, משפטים לפייסבוק, משפטים לסטטוס, משפטים מצחיקים לפייסבוק, משפטים יפים לפייסבוק, משפטים יפים באנגלית... אנו מאחלים לכם המשך גלישה מהנה מצוות אתר פייסבוק ישראל.

איך להגיע ל5,000 חברים מהר

אנשים שאוהבים את הדף הזה:


כדי להגיע ל5,000 חברים מהר בפייסבוק ועדיין לשמור על חוקי פייסבוק אתם צריכים לעבוד בצורה מסודרת.
מקסימום 25 חברים חדשים מדי יום...
אני יודע שרבים מכם ישחקו עם ה40-50 שליחות בקשת חברות מדי יום אבל זה מסוכן, כבר נחסמו לי מספר משתמשים בגלל ריבוי בקשות חברות ועבירה על חוקי פייסבוק מתוך כך ואתם לא רוצים שזה יקרה לכם במיוחד לא אם כבר יש לכם שם כמה מאות חברים :)

אז ככה, כדי להגיע מהר לאנשים אתם יכולים להשתמש בפרופיל שלכם או בפרופיל מזויף... פרופיל מזויף זאת אומרת שימו תמונה ללא זכויות יוצרים של מישהי שתמצאו באתרי תמונות המחלקים תמונות ללא זכויות יוצרים בחינם (חפשו בגוגל)... שימו את התמונה כתמונת הפרופיל שלכם, בחורות תמיד מושכות תשומת לב :)
אחר כך חפשו דפים עם מאות אלפי ומליוני מעריצים כמו המשחקים של פייסבוק, או פייסבוק עצמו, יוטיוב, גוגל ודפי מעריצים ענקיים אחרים...
פרסמו מודעה על הקיר "שלום לכולם, חדש/ה כאן, אשמח אם תוסיפו אותי לחברים"...

אצל תמונות פרופיל של בנות זה מן הסתם יעבוד יותר טוב אני לא צריך להסביר לכם למה...

זה גם יעבוד, אומנם בקצב יותר איטי ופחות בקשות גם על הפרופיל הרגיל שלכם...
פשוט שלחו את המודעה הזאת בכמה עשרות דפי מעריצים גדולים שתמצאו וכמה קבוצות גדולות שתמצאו בנושאים שתרצו...

לאחר מכן חפשו קבוצות בנושא שתבחרו והתחילו להוסיף אנשים, מקסימום 25 בקשות חברות בכל יום כדי לא לעבור על חוקי הפייסבוק.

אני ממליץ על קריאת המדריך להוספת חברים ממוקדים מקבוצות כאן באתר.

אשרו חברים בכל יום ושלחו 25 בקשות חברות בכל יום, בתוך 3-4 חודשים צפוי להיות לכם כבר 5,000 חברים בהנחה שרוב בקשות החברות שתשלחו יאושרו, אם לא, אז עוד חודש-חודשיים של עבודה ואתם שם :)

בהצלחה.